Administratorem danych osobowych jest Fundacja im. Leszka Podkańskiego
Kontakt użytkownika z Administratorem, w tym skorzystanie z przysługujących użytkownikowi uprawnień, następuje przez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (Mirosław Idzik) za pomocą następujących kanałów komunikacji: e-mail: odo@zagiel.pl, adres pocztowy: ul. Roztocze 4a, 20-722 Lublin.
- Definicje
- Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Strony www.
- Administrator – Fundacja im. Leszka Podkańskiego, ul. Roztocze 4a, 20-722 Lublin, Sąd Rejonowy w Lublinie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS: 0000227661, NIP: 712-29-15-804, REGON: 060004020, który świadczy usługi oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
- Strona www – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi: fundacja.zagiel.pl
- Cookies – są to dane informatyczne, w postaci niewielkich plików tekstowych, zapisywanych i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze Strony www.
- Cookies Administratora – są to Cookies zamieszczane przez Administratora, dotyczące świadczenia usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Strony www.
- Cookies Zewnętrzne – są to Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem Strony www.
- Rodzaje wykorzystywanych Cookies
- Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Strona www indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
- Administrator wykorzystuje pliki cookies:
- Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
- Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
- Cele w jakich Administrator może wykorzystywać pliki Cookies
- Administrator może wykorzystywać Cookies Własne w następujących celach:
- analiz i badań oraz audytu oglądalności
- tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Strony www korzystają z serwisu, co umożliwia olepszanie ich struktury i zawartości;
- zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Strona www
- Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
- zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych – Google Analytics [administrator cookies: Google Inc z siedzibą w USA]
- wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popolaryzacji Strony www za pomocą mediów społecznościach.
- Podmiotami zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies jest Administrator oraz:
- Google Inc. z siedzibą w Mountain View, Kalifornia, Stany Zjednoczone. Aby dowiedzieć się więcej o polityce prywatności tego administratora kliknij tu: https://policies.google.com/privacy;
- W przypadku, gdy pliki cookies zawierają dane osobowe – podmioty wymienione w pkt. 3.3 są administratorem danych osobowych zawartych w plikach cookies w rozumieniu RODO.
- Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Administrator może wykorzystywać Cookies Własne w następujących celach:
- Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies
- Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Strony www będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
- Standardowo większość przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików Cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików Cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików Cookies.
- Ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików Cookies przez Stronę WWW – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej w zakresie plików Cookies.
- Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopolarniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
- Administrator przetwarza również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem ze Strony WWW do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Stroną WWW. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające Stronę WWW.
- Informacje w formularzach
- Administrator zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
- Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
- Logi serwera
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej.
- Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.
- Ponadto zapisowi mogą podlegać:czas nadejścia zapytania,czas wysłania odpowiedzi,nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Strony www nastąpiło przez odnośnik,informacje o przeglądarce użytkownika,Informacje o adresie IP.
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
- Udostępnienie danych
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
- Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
- Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Stronę www upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.